YILBAŞI DAVET SOFRAM








 

Yeni dilekler, yeni umutlar ve hazırlıklar...Geride kalanların  "bir zamanlar" diye anılacağı ve gelecek olanın sevinçle beklendiği bir yıl daha geldi.

Bu sene yılbaşı gecesi biz görümcemlere davetliyiz. Geçen sene ise bütün aile bizde toplanmıştık. Arşivden geçen sene hazırladığım yılbaşı sofrasına ait bir iki fotoğraf buldum ve sizlerle paylaşmak istedim. Yılbaşı gecesi için, sıcak, samimi, keyifli ve gecenin sonuna kadar sıkılmadan oturabileceğimiz bir sofra kurdum. Sade bir masa örtüsü seçerek yemeklerin ve tabakların ön plana çıkmasını istedim. Aslında davet sofraların da minik şık sunumlar vazgeçilmezimdir. Tadımlık, bakması eğlenceli, yemesi keyifli sunumlar. Ancak o yılbaşı gecesi o kadar kalabalıkdık ki ( yaklaşık 25 kişi kadar) 2 ayrı sofra hazırladım. Ve hatta masaya sığmayan ikramlar içinde 3. bir küçük masa kuruldu. Bu yoğunlukta bazı şeyleri atlamış da olabilirim. Ancak bana göre önemli olan rahat bir ortam ve lezzetli yemekler...Bu düşünce ile hazırlanan her sofra güzeldir.Yeni yılda mutlu başlangıçlar yapmanız dileğiyle. 
 
Kızım için hazırladığım yılbaşı sofrasını görmek isterseniz. Yılbaşı Sofram

Bu aile içi davet sofrası için yaptığım mönüyü de sizlerle paylaşmak istiyorum.

  •  Fırında Tavuk
  •  Kestaneli Pilav
  •  Arnavut Ciğeri
  •  Humus
  •  Fava
  •  Zeytinyağlı Kuru Patlıcan Dolması
  •  Zeytinyağlı Biber Dolması
  •  Yoğurtlu Havuç Salatası
  •  Yoğurtlu Patates Topları
  •  Kırmızı Biber Sarması 

Tariflere gelince en kısa süre içinde yayınlayacağım.Sevgiyle kalın
 
 
Davet Sofraları
Yılbaşı Davet Sofraları
Yılbaşı Sofrası Nasıl Hazırlanır



Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

3 yorum :

  1. Kesinlikle 5 yıldızı otel mutfaklarına taş çıkartırsın İlknur abla. Sunumlarına hastayım desem yeridir. Blogun çok keyifli olmuş. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Sağol prensesim kendin gibi zarif yorumun için teşekkürler.Sevgilerrrrrr

    YanıtlaSil