ÇİKOLATA TADINDA KAKAOLU KURABİYE








Eveeet, daha önce fotoğraflarını ALYAMİNA' da paylaştığım ama tarifini Kuzine' de paylaşacağımı bildirdiğim bu nefis kurabiyenin tarifine geçmeden önce şunu belirmek isterim ki bu ağızda dağılan, kurabiyeler servis tabağına konulduğu zaman çok çekici görünüyorlar.Üzerine pudra şekeri serpip, sadece bir fincan kahve ile servis yapmanızı tavsiye ederim. 

Malzemeler

* 4 Yemek Kaşığı Kakao
* 2 Yemek Kaşığı Margarin
* 2 Çay Bardağı Toz Şeker
* 6 Çay Bardağı Un
* 2 Adet Yumurta
* 2 Çay Kaşığı Kabartma Tozu
* Bulamak için 4 Yemek Kaşığı Pudra Şekeri

Yapılışı

İlk önce şeker, yumurta ve tereyağını iyice çırpıyoruz.Daha sonra tüm malzemeyi katıp, yoğuruyoruz.30 dakika buzdolabında beklettikten sonra hamurdan parçaçıklar alıp yuvarlıyoruz ve pudra şekerine bulayıp, yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine diziyoruz.180 derece fırında 10 dakika pişiriyoruz.İşte bu kadar basit....
Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

6 yorum :

  1. Canım tekrar hayırlısı olsun!Ben de bu tarifi bekliyordum, hemen deneyeceğim, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene bitanem pişman olmazsın çok güzel tarif.Teşekkürler

      Sil
  2. İlknurcum merhaba..süper bir kurabiye olmuş,ellerine sağlık..yarın hemen yapıyorum,çikolatalı lezzetlere bayılırım..Güzel bloğunu takibe aldım canım..sevgiler..www.nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursen Hanım güzel sözleriniz için teşekkürler. Kurabiyeyi tavsiye ederim, eminim beğenirsiniz.Sevgiler

      Sil
  3. hemen bugün deniyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık gerçekten yaptım çok güzel oldu herkes beğendi. Denerseniz pişman olmazsınız hemde çok pratik ama pişirme süresini 15 dakika yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız. Şimdiden kolay gelsin :)

    YanıtlaSil