KAHVALTI SOFRASI 2








Herkese iyi pazarlar efendim.Bu hafta sonu kahvaltı soframızda şenlik vardı.Komşum, arkadaşım, dostum sevgili Hatice'm ve ailesi bizde kahvaltıdaydılar. Çok yakın olduğum arkadaşım için resmiyetten uzak, rahat bir kahvaltı sofrası hazırladım.Zaten çok disiplinli ve kurallı sofraları sevmiyorum.Herşey ortada olsun, isteyen istediğini yesin, herkes rahat etsin isterim.Benim için önemli olan insanların kendilerini rahat hissedecekleri samimi, neşeli, bol sohbetli, sıcacık bir sofra ...Şimdi gelelim kahvaltımızda ne vardı sorusuna.Tabii ki bizim evin pazar kahvaltılarının olmazsa olmazı.Domates soslu ve sarımsaklı yoğurtlu biber kızartması, bu eşim ve oğlumun en çok sevdiği pazar kahvaltı mönüsü. Şu kapaklı bakırın içinde duran Hamur kızartması yani pişi benim favorim.Ama bunları yarı yolda bırakan bir şey daha vardı.Sevgili arkadaşımın, kaşla göz arasında bize sürpriz olarak yaptığı muhlama yani bu gün soframızın gözde yemeği.Yok böyle bir tat hele de Hatice'm gibi usta bir elden çıkınca tadına doyum olmuyor.İşte biz bu pazar kahvaltımızı, sevdiğimiz dostlarımızla neşeli ve bol sohbetli sıcacık bir ortamda yaptık.
Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

12 yorum :

  1. tertemız bır sofra elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. harika bir sofra olmus !! ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  3. çok şık, çok farklı sunumlar

    YanıtlaSil
  4. cok sik, temiz ve lezzetli bir sofra, biber kizartmasina cok bayilirim zaten
    Hersey nefis ellerinize saglik
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil