KAHVALTI SOFRASI (5)
























Güzel bir günün başlangıcı için en önemli öğün olan kahvaltı bir de hoş sohbetler eşliğinde oluyorsa mutluluğumuz daha da artıyor.İşte geçtiğimiz hafta sonu minik kuşum Zeynep' in  arkadaşları ve anneleriyle yaptığımız bu keyifli kahvaltıda misafirlerimizin, ışıltısı, bolluğu, bereketi ile ortaya zengin bir kahvaltı mönüsü çıktı. Kızımla ben de ev sahibi olarak misafirlerimizi ağırlamanın mutluluğunu yaşadık....Kahvaltılıklar ile ayrıntıları ayrıca belirteceğim. Şimdilik sofralarınızdan bereket ve sevdikleriniz eksik olmasın....
Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

9 yorum :

  1. Merhabalar canım,
    İnanılmaz güzel bir sofra olmuş ellerine emeğine sağlık. Canım bloğunu severek takip ediyorum. Bana da beklerim. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. muhteşem bir sofra olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar düzgün, temiz , şık olmak zorundamısın? :)) Çok çok güzel bir masa. Emeğine , ellerine , ruhuna sağlık.. Nazarlardan korusun rabbim..

    YanıtlaSil
  4. Sanki bir yemek dergisinin sayfasına bakıyor gibiyim. Ellerine sağlık harika bir masa

    YanıtlaSil
  5. bayıldım ellerine sağlık masadan gözlerimi alamadım herşey harika olmuş ellerine emeğine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ay ay ay afiyet olsun.muhteşem görüntüler

    YanıtlaSil
  7. tek kelıme muhtesem bır sofra olmus elıne sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ne harika bir sofra çok beğendim, ellerinize sağlık. Blogunuzu çok beğendim, fotoğraflarınıza harcadığınız emeği tebrik ediyorum, bende çok uğraşıyorum her şey güzel olsun diye, bu yönden blogunuzu kendi bloguma benzettim. İzlemedeyim. Benim blogumada beklerim.

    sihirliparmaklarr.blogspot.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Kahvaltı sofrası gözüme hiç bu kadar güzel görünmemişti. Görselliğin ne denli önemli olduğunu kanıtladınız. Tebrikler...

    YanıtlaSil