NEFİS POĞAÇA








Yapımı basit ama lezzeti insanı baştan çıkaran bu poğaçayı Sevgili Hatice Ablam' da yemiştim.Gerekten nefis bir lezzet bu poğaçayı deneyin eminim yiyenler "nasıl yaptın" diye soracaklardır :)) Poğaçanın lezzetinin sırrı sanırım, hem maya hem de kabartma tozu kullanılmasında saklı.

Malzemeler

* 125 gr.Margarin
* 3/4 Su Bardağı Sıvıyağ
* 1 Su Bardağı Yoğurt
* 2 Yumurta (1 nin sarısı üzeri için)
* 1 Paket Kabartma Tozu
* 1 Paket Kuru Maya
* Tuz
* Aldığı Kadar Un

Yapılışı

Tüm malzemeyi karıştırıp, poğaçamızı tepsiye dizdikten sonra tepside 30 dakika dinlendiriyoruz.Önceden 200 derece ısıttığımız fırında 20-25 dakika pişiriyoruz. Afiyet olsun.

Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

4 yorum :

  1. Görüntü herzamanki gibi harika... Hem mayalı hem kabartma tozlu olması beni de cezbetti. Hemen denemeliyim bu tarifi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül rahatlığıyla dene diyebilirim.Bence güzel bir poğaça prensesim.Sevgiler

      Sil
  2. Merhaba canım. Bloğunu çok beğendim. Takibe aldım. Poğaçalar nefis görünüyor...

    Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle,

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. fatma danaci5 Mart 2014 17:32

    Tesekurler hemen deniyecem

    YanıtlaSil