KIYMALI PATATES YEMEĞİ



kıymalı patates yemeği tarifi






Malzemeler

* 5 Adet Patates
* 1 Adet Kuru Soğan
* 1 Adet sivri biber
* 1,5 Yemek kaşığı domates salçası
* 1/2 Yemek kaşığı biber salçası
* 1/2 Çay bardağı sıvıyağ
* Tuz, karabiber
* Dağ kekiği

Yapılışı

Öncelikle patatesleri soyup yıkadıktan sonra küp küp doğrayalım.Tencereyi ocağın üzerine alalım yağı koyup, küp küp doğradığımız soğanı hafif kavuralım, üzerine kıymayı ve ince ince doğradığımız sivri biberleri de katıp kavurmaya devam edelim.Daha sonra her iki çeşit salçamızı da tencereye koyup, 10-15 saniye kavuralım.Tenceremizdeki tüm malzemenin üzerine patatesleri de ilave edip, 5 dakika kadar daha kavurup,  tuz, karabiber,kekik ve patatesler  gözükecek kadar sıcak su ekleyelim.Patatesler pişene kadar kısık ateşte pişirelim.Afiyet olsun

Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

14 yorum :

  1. Eline. Saglik bende bugun bitti cok severim bu yemegi

    YanıtlaSil
  2. Çocukluğumdan bir tat..Annem yaptığında burun kıvırırdım şimdi ara ara burnumda tütüyor..Ne özlemişim..Bu hafta ben de yapayım ellerine sağlık canım.Çok da güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  3. çoook severimm bol salçalı ve kıymalıı :)) ellerine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık ilknur abla.acıktım bu saatte:)

    YanıtlaSil
  5. ooff ılknurcum ya hep dıyorum senın buraya gece gece bakmamalıyım acayıpp iştahımı acıyosun kuzu yaa:)))

    YanıtlaSil
  6. çok severim ben bu yemeği. Bir de böyle salçalı bol kıymalı ve görsel şölen tadındaysa mmmmm... Ellerine sağlık canım ablacım sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. BAYILIRIM BU YEMEĞE BENDE , ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLİ İLKNURCUM

    YanıtlaSil
  8. 16 yaşındayım, bireysel olarak ilk deneyimim. Şuan pişiyor heyecan var biraz sanırım :) Çok teşekkürler tarif için..

    YanıtlaSil
  9. Bunun adı bekar yemeği olsun..Ah ah...

    YanıtlaSil
  10. Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
    Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

    YanıtlaSil
  11. ablacim hersey iyide kiyma ne kadar koyulacak hic soylememissin

    YanıtlaSil
  12. Toptan Kelle Eti Kıyması  Börek özellikle ülkemizde insanlar tarafından çok sık tüketilen, birbirinden farklı birçok farklı çeşidi bulunan ve farklı malzemeler kullanılarak hazırlanan lezzetlerden bir tanesidir. Geleneksel ve kültürel olarak bazı bölgelerde yöresel börek çeşitleri bulunduğu için genellikle börekler farklı malzemeler kullanılarak hazırlanmaktadır. Börek yapımında en sık kullanılan malzeme ise hiç şüphe duymaksızın kıymadır.

    YanıtlaSil