DAVET SOFRASI (DOSTLARIMDAN)

Merhabalar uzun bir yaz tatilinin ardından okulların açılması ve benim ev taşıma gibi yorucu birçok işlerimden dolayı uzunca bir ara vermem gerekti. Blogumu, blogger arkadaşlarımı ve izleyenlerimi ne kadar çok özlediğimi anlatamam.O kadar heyecanlıyım ki ne yazacağımı bile bilemiyorum.Sadece bu heyacanımın ve paylaşımlarımızın devam etmesini diliyorum.Çünkü burayı sizleri ve paylaşmayı seviyorum.Tariflerime bir sonraki yayınımda başlayacağımı belirterek size yazdan kalma şık bir yaz sofrası ile merhaba demek istedim.Bugünkü şık davet soframız eltimin yazlıkta bizler için hazırladığı yaz sofrası.Mevsim yaz olunca soframızda  doğa ile iç içe bir ortamda bahçede hazırlandı.Netliği, yalınlığı ve şıklığı ile doğallığın ön planda tutulduğu şık bir sofra, tabii ki eltimin olmazsa olmazı sofranın ortasında çarpıcı bir çiçek konseptinin keyfi de bir başkaydı. Bu sofra için kullandığı beyaz orkideler muhteşemdi.Ben bir sofraya baktığım zaman heyecanlanıyorsam benim için o sofra şıktır.İşte bu davet sofrası da beni heyecanlandırdı.Şunu unutmamak gerekir ki bir davet sofrasında öncelikle davetlilere duyulan sevgi ve saygı yansıtılmalıdır. Bana göre davet sofranız ne kadar özenli olursa misafirlerinize verdiğiniz değerde o ölçüde yüksektir.Sadece ikramlar değil, sofra düzeni ve sunumda önemlidir.Tüm sofralarımızın şık ve bereketli olması dileğiyle HAYIRLI CUMALAR













Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

1 yorum :

  1. insan ne kadar özlüyor değil mi yazmayı paylaşmayı ... ne kadar şık ve keyifli bir sofra her daim böyle güzel sofralar etrafında toplanmak dileklerimle...

    YanıtlaSil