VİTAMİN DEPOSU MEYVELER














Severek yediğimiz; çilek, ahududu, böğürtlen gibi kırmızı meyvelerden her zaman mümkün olduğunca çok yararlanmaya çalışıyorum.Çünkü onlardaki şifa saymakla bitmiyor.Yazın böğürtlen, yaban mersini ve vişneyi bol miktarda derin dondurucuya atıyorum.Kışın hem pasta ve keklerde hem de aklımıza yaz mevsimi düştüğünde çocukları mutlu etmek amaçlı...Nitekim benim minik kuşum yani küçük kızım 3 gündür keyifsiz ve iştah sıfır....Baktım olacak gibi değil  ılık süt ve bal da katarak yaz meyvelerinden ona bu içeceği hazırladım.Tabii ki her ikimizin de yüzü güldü.Hastalıklara en iyi kalkan meyve ve sebze suları.Tarif yazmıyorum çünkü dilediğiniz meyvayı dilediğiniz ölçüde blenderden geçirince işte hazır :)) Allah herkese sağlık sıhhat dolu günler nasip etsin...HAYIRLI CUMALAR


Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

7 yorum :

  1. Gercektende meyvelerden aldigimiz vitaminleri hicbir vitamin hapindan alamayiz..ustelik dogal olarak..guzel paylasim sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel gözüküyor arkadaşım...ellerine emeğine sağlık...ahh birde çocuklar her sıktığımız meyveyi sorunsuz içebilseler:(sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. en sevdiğim meyveler...
    afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel gözüktü gözüme alıveresim geldi ekranın içine girip.eline sağlık canm

    YanıtlaSil
  5. Maşallah kartpostal gibi görünüyor.afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. çilek ve muz bugünlerde favorimiz..:)
    bebeğim altıncı ayında rendeleyerek muz ve çilek yediriyorum, hatta kivide..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık çok lezzeli ve hazır içile ,koruyucu madeler içiren içeceklerde daha sağlıklı.misafirinizim artık bende beklerim.

    YanıtlaSil