YENİYILIN İLK KAHVALTI SOFRASI

 
Kahvaltı Sofrası Hazırlama
Kahvaltı Sofrası Görselleri
Kahvaltı Sofrası Nasıl Süslenir
 
 
Yeni yılın ertesi sabahında monotonluktan çıkıp, fark yaratmak ve yeni yıl ruhunu hissetmek amacıyla yılın ilk kahvaltısında, yılbaşı dekorasyonunun geleneksel rengi olarak bilinen kırmızıyı tercih ettim. Kırmızının şansı ve enerjiyi de temsil ettiği söylenir. Ben de kırmızı renkli keten masa örtüsü ile masamı hazırlamaya başladım. Tabii ki bu hazırlıkta yalnız değildim. Pembe Makara blogunun sahibesi sevgili eltimle birlikte...Bu aralar eltimle içinde bulunduğumuz doğal ve sağlıklı kalma modumuzdan dolayı kahvaltı da bol bol yeşilliklere ve her zamanki gibi ev yapımı reçellerime ağırlık vererek organik bir sofra kurmaya özen gösterdik. Soframı asıl özel yapan sevgiyle hazırlanması ve kocaman bir aile olarak kahvaltının edilmesiydi.Sıkıntıların, umutsuzlukların olmadığı, hayatı yaşamaya değer kılacak gerçek paylaşımların ve buluşmaların olduğu, sevdiklerimize daha çok verip, hayattan daha çok alacağımız bir yıl olsun...


 







Diğer sofralarımı görmek isterseniz lütfen buradan SOFRALARIM


Şık Sofra Sunumu
Şık Sofra Nasıl Hazırlanır
Şık Masa Düzenleri



Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

14 yorum :

  1. cok guzel bır sofra elınıze sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Selma Hanım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar şık ve zevkli bir masa olmuş ellerine sağlık:))sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Yahu senin bu sofralarına bayılıyorum ve de kıskanıyorum doğrusu..Benim yemek takımlarım tekir bekir oldu..))..çok meraklıyımdır sofra düzenine..güzelliklere helal olsun..selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Doğru Çatal, Bıçak, Kaşık Düzeni ile harika bir sofra hazırlayabilirsiniz.

    YanıtlaSil